Valorar si les nostres accions de màrqueting digital estan generant els objectius que ens havíem marcat en un inici. A grans trets, podríem dir que aquesta és la principal finalitat de l’analítica web: controlar qualitativa i quantitativament els resultats que genera el nostre site per, posteriorment, extreure conclusions vàlides i introduir correccions que permetin millorar tant el rendiment de la pàgina com la rendibilitat del nostre negoci online.
“El 88% % dels directius a nivell mundial considera la inversió en analítica web i big data com una necessitat prioritaria”. Font: NewVantage Partners
Quan parlem d’analítica web és important aclarir que no es tracta de mesurar el trànsit de la nostra pàgina web, sinó d’entendre’l i analitzar-lo. Només així, interpretant les dades i esbrinant la conducta dels nostres usuaris, podrem avaluar l’eficàcia del nostre pla de marketing i desenvolupar, en conseqüència, noves estratègies per incrementar els resultats i optimitzar processos.
El nostre servei d'analítica web a Andorra consisteix a alinear-nos amb els teus objectius i analitzar les dades del teu ecosistema digital per detectar els canals que aporten valor real al teu negoci. Una vegada identificats, aplicarem el tipus de seguiment que necessita cada canal, mesurarem el retorn de les teves inversions en publicitat i monitorarem el rendiment del teu site, optimitzant així els teus indicadors clau de rendiment (KPI) com ara registres, compres, subscripcions o enviament de formularis.
Per tant, no servirà de res invertir una gran quantitat de recursos en una estratègia de marketing digital, si posteriorment no coneixem al 100% els resultats que s’estan generant a la nostra pàgina web. I aquí entra en joc l’analítica web; entra en joc la capacitat de poder mesurar la performance de totes les nostres accions de marketing digital.
01.Ofereix un ampli coneixement de la teva audiència
02.Potencia el creixement digital del teu negoci
03.Millora la salut del teu site
04.Ajuda a optimitzar els teus indicadors clau de rendiment web (KPI)
05.Permet optimitzar la inversió en publicitat i millorar la presa de decisions
A adn digital agency totes les propostes s’adapten i es personalitzen en funció de les necessitats del client, els objectius i les especificitats del negoci. El teu objectiu serà el nostre i aquest serà el camí que recorrerem per assolir-lo.
Primer contacte
Brief i anàlisis intern del projecte per part del nostre departament
Presentació proposta totalment personalitzada
Inici del servei
Reunions de seguiment i anàlisi constant del projecte. Revisem, modifiquem i adaptem l’estrategia continuament per garantir la consecució d’objectius.