Establir una comunicació directa amb els usuaris per tal de convertir-los en clients o, en cas que ja ho siguin, fidelitzar-los amb continguts personalitzats. A grans trets, podríem dir que aquest és el principal objectiu de l’email marketing: connectar i fidelitzar l’usuari. Un usuari que ja ens coneix i que, possiblement, és consumidor dels nostres productes i/o serveis o hi està interessat.
“El 49% dels usuaris consideren que l’email és el millor canal perquè una marca contacti amb ells”. Font: Adobe
En aquest sentit, un dels grans avantatges de l’email marketing és que tot i tractar-se d’un canal de comunicació directa, aquest no és intrusiu, ja que ens dirigim a un usuari que prèviament ens ha donat el consentiment. Les campanyes d’email marketing ofereixen, a més, un alt nivell de segmentació i control de resultats, convertint-se així en una eina de comunicació summament potent per a les empreses. Amb l’enviament de newsletters s’obre un món de possibilitats on l’únic horitzó és el límit de la nostra creativitat. Infinitat de dissenys, missatges, enllaços, imatges... I tot amb un únic objectiu: sorprendre a l’usuari, fidelitzar-lo i (re)connectar amb les seves necessitats. Amb els seus insights.
A adn digital agency estem especialitzats en la creació de campanyes integrals d’email marketing, dins les quals integrem tècniques avançades com ara l’inbound, el marketing de continguts i lead nurturing. Així, mitjançant l’enviament de continguts valuosos segons el perfil i la fase de l’embut en què es troba l’usuari, aconseguirem que avanci fins a l’última fase del funnel de conversió, realitzant la conversió desitjada.
01.Comunicació directa amb l’usuari
02.Alt nivell de segmentació i personalització
03.Baix cost amb ROI elevat
04.Anàlisis de resultats
05.Recurs de fidelització molt potent
A adn digital agency totes les propostes s’adapten i es personalitzen en funció de les necessitats del client, els objectius i les especificitats del negoci. El teu objectiu serà el nostre i aquest serà el camí que recorrerem per assolir-lo.
Primer contacte
Brief i anàlisis intern del projecte per part del nostre departament
Presentació proposta totalment personalitzada
Inici del servei
Reunions de seguiment i anàlisi constant del projecte. Revisem, modifiquem i adaptem l’estrategia continuament per garantir la consecució d’objectius.